هر روز به تعداد فروشگاه‌های مد و لباس اضافه می‌شود و پیدا کردن و شناخت تک‌تک این بسترهای فروش چه در فضای فیزیکیِ پاساژ‌ها چه شبکه‌های آنلاین کار ساده‌ای نیست. اما این یک حقیقت است که چرخ زدن میان فروشگاه‌های لباس لذتی بی‌پایان دارد. حس بهتر زمانی به سراغ مخاطب می‌آید که دقیقا موردی که در پس ذهنش بود پیدا کند، چه کشفی کاملا ناگهانی باشد و‌ چه بعد از چرخیدن مداوم و هوشیارانه.


با تغییر رفتار خرید کاربران در چند سال اخیر، چرخیدن و کشف آنلاین، به گام ابتدایی خرید کردن تبدیل شده است. این گشت‌و‌گذار مجازی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام بازخورد بالایی بین خریداران ایرانی داشت. کاربر، عکس موردعلاقه‌اش را در اکسپلور اینستاگرام پیدا می‌کند و با کلیک بر آن، بدون متوجه شدن گذر زمان و با لذت، ساعت‌ها به چرخیدن می‌گذراند.


چرخ چه کار می کند؟

پلتفرم آنلاین چرخ فضایی به منظور کشف کردن و کشف شدن برای مخاطبین و‌ فر‌شنده‌ها فراهم می‌کند. چرخ، مخاطب را به یک سفر لذت بخش فرا می‌خواند. این سفر از بالا بردن آگاهی کاربر درباره‌ی انواع موضوعات مد و استایل شروع می‌شود و در گام‌به‌گام چرخیدن بین فروشگاه‌ها ادامه می‌یابد.

بلاگ و شبکه‌های مجازی charkh همان بستر اطلاع‌رسانی از آخرین اخبار و نکات دنیای مد هستند. چرخ در این نقاط با مخاطب تعامل مستقیم دارد و مانند یک دوست، همراه آن‌ها است.

وبسایت چرخ با جمع‌آوری داده‌های اینستاگرام، در حال حاضر بیش از دو میلیون محصول در خود جای داده است. اینجا فضایی است که مخاطب تعداد بالایی از فروشگاه‌های اینستاگرامی را در کنار هم دارد و به کمک ویژگی‌های خاص چرخ به راحتی کالای مورد نظرش را کشف می‌کند. در ادامه به این ویژگی‌های چرخ پرداخته می‌شود.

C:\Users\G10\Desktop\محصول-چرخ.jpg

ویژگی‌های متمایزکننده‌ی چرخ

تعداد و تنوع بالای محصولات

از آن‌جایی که کشف کردن یکی از اهداف اصلی این پلتفرم است، تعداد کالاها باید به قدری باشد که امکان گشتن و در نهایت کشف بین آن‌ها وجود داشته باشد. چرخ علاوه بر تعداد بالای محصول اولیه‌ای که از اینستاگرم استخراج کرد، به طور مرتب در حال به روز‌رسانی و افزودن به تعداد و تنوع محصولاتش است.


جست‌وجوی متنی و تصویری

جست‌وجوی متنی ابزاری است که تقریبا در همه‌ی پلتفرم‌ها وجود دارد اما چیزی که چرخ را متمایز می کند بررسی کلمه‌‌به‌کلمه‌ی هوش مصنوعی آن است. بدین معنی که کاربر می تواند مدل، جنس، سبک، رنگ، برند و حتی مکان تولید محصول را جست‌و‌جو کند و نتیجه‌ای دقیق از محصول مورد نظرش داشته باشد. این ویژگی به خصوص در بستر فروش مد و پوشاک فایده و کارایی بالایی دارد.

علاوه بر آن جست‌وجوی تصویری یا ویژوال سرچ، امکان دیگری است که وبسایت چرخ به کاربرانش می‌دهد. در این مورد، مانند شبکه اجتماعی پینترست، مخاطب عکس لباس مورد نظرش را ارسال می‌کند و هوش‌مصنوعی چرخ تمامی فروشگاه‌ها با محصول مشابه را به او پیشنهاد می‌دهد.


پیشنهاد کالای مورد پسند هر مخاطب

شخصی‌سازی یکی از جریان‌های جذاب این روزهای دنیای مد و به طور کلی بازاریابی است. مخاطبان به دنبال کشف ظاهر و سبک پوشش فردی و خاص خود هستند و دوست دارند در فضای آشنا و دلخواه خودشان فعالیت کنند.

چرخ با سیستم پیشنهاد محصول، پاسخگوی این نیاز نیز هست. این سیستم با تحلیل رفتار و جست‌وجوهای هر کاربر، مواردی متناسب با علاقه‌مندی‌ها و نیازهایش به او پیشنهاد می‌دهد.


به اشتراک گذاشتن تجربه‌ی کاربران

تجربه‌ی خرید سایرین از یک محصول یا فروشگاه روزبه‌روز پراهمیت‌تر می‌شود. چرخ شرایطی را فراهم می کند که مخاطبان نظرات خود را با هم به اشتراک بگذارند و در خریدی مطمئن به هم کمک کنند.


در آخر باید گفت چرخ یک تجربه‌ی کشف لذت‌بخش را برای مخاطب رقم می‌زند. این تجربه از همان لحظه‌ای شروع می‌شود که مخاطب از وجود محصولات و سبک‌هایی تازه یا حتی کالاهایی که در پستوی ذهنش درحال خاک خوردن بود، آگاه می‌شود. با جست‌وجوی این محصول، موارد متنوعی به چشمش می‌خورد. در این نقطه است که پیشنهادهای هوشمندانه‌ی چرخ و نظرات سایر کاربران، دید وی را بازتر می کند. هرچقدر این چرخیدن بیشتر شود ایده‌ها و گزینه‌های جدیدتر و بهتری کشف خواهند شد. نتیجه‌ی این چرخ زدن و خرید مطمئن، همان تجربه‌ی شیرینی است که چرخ به مخاطب ارائه می‌دهد.

منابع:

Ana press

Aryanews

Ilna

Banki



تاريخ : سه شنبه 25 بهمن 1401 | 2:55 | نویسنده : محمد |

تولید انواع صندلی تاشو از لوله و پروفیل سبک

برای تولید صندلی تاشو میتوان از انواع و اقسام مواد مثل چوب و انواع فلزات استفاده کرد اما بهترین گزینه نمونه ای فرآیند پذیر و در عین حال مقاوم است که وزن کم و قیمت مقرون به صرفه ای هم داشته باشد. با توجه به این ویژگی ها لوله و پروفیل مبلی بهترین گزینه است. از نظر ساخت و طراحی این صندلی ها بسیار متنوع هستند به همین خاطر کاربرد های بسیار متفاوتی هم دارند. در واقع این صندلی ها برای مواقعی طراحی شده اند که امکان استفاده از صندلی های بزرگ وجود نداشته باشد مثل پیک نیک، جلسات، همایش ها و ... استفاده از مواد کاملا بستگی به طراحی محصول دارد اما در اکثر مواقع بدنه ی اصلی صندلی از فولاد ساخته می شود که استحکام کافی برای تحمل وزن را داشته و در عین حال سبک باشد و برای ساخت قسمت های دیگر چون نشیمن، پشتی و صندلی از مواد نرم تر برای ایجاد راحتی بیشتر استفاده می شود. گرچه صندلی های تاشو بسیار متنوع هستند اما شاید بر اساس طراحی اصلی بتوان آن را به سه دسته ی کلی تقسیم کرد. 1.بدون پشتی و دسته 2.بدون دسته 3. کمپینگ

1.بدون پشتی و دسته:

این صندلی تنها بخش نشیمن دارد درنتیجه برای استفاده طولانی مدت گزینه ی مناسب و راحتی نیست. در اکثر مواقع ساخت بسیار ساده ای دارد. از لوله یا پروفیل سبک به عنوان بدنه ی اصلی یا به عبارتی پایه و برای نشیمن بسته به طراحی از انواع پارچه و پلاستیک استفاده می شود. سایز معمول این لوله ها قطر 2 سانتی متر و ضخامت 0.7 میلی متر است که باز هم با توجه به طراحی تا حدی قابل تغییر است. از انواع فرآیند های تخصصی لوله و پروفیل برای ساخت این صندلی ها استفاده می شود برای مثال گاهی به کمک خمکاری بخش نشیمن و پایه ایجاد می شود و در برخی موارد با برش و جوشکاری یا حتی به کمک انواع اتصالات. برای زیبا یا ضدزنگ کردن لوله ها ممکن است انواع آبکاری چون گالوانیزاسیون یا آبکاری نیکل-کروم روی آن انجام بشود.

2.بدون دسته:

پیچیدگی ساخت و البته راحتی این مدل کمی بیشتر از نمونه ی قبلی است اما نوع ساخت و مواد مورد استفاده در ساخت تقریبا مشابه است و یک تفاوت کوچک وجود دارد که گاهی برای ساخت بخش پشتی و نشیمن این صندلی از ورق روغنی استفاده می شود. گاهی به همان شکل فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی برای ایجاد راحتی بیشتر تشکچه هایی به این ورق ها متصل می شود. این نوع صندلی ها نسبتا وزن بیشتری دارند به همین خاطر کاربردشان کمی متفاوت از نمونه ی قبلی است. برای فضاهای باز مثل بالکن، یا در جلسات و همایش های مدارس و ادارات بسیار کاربردی است.

images_1660561531.png

3.کمپینگ

کامل ترین و راحت ترین صندلی تاشو صندلی های کمپینگ هستند که وزن کمی دارد، بخش پشتی، دسته و نشیمن آن ها کامل است به علاوه ی این که با توجه به طراحی گاهی فضا هایی در دسته و کنار یا حتی زیر صندلی برای قرار گیری بطری، لیوان یا وسایل اضافی تعبه می شود. برای ساخت بدنه ی این صندلی نیز از لوله مبلی با قطر 2 سانتی متر و ضخامت 0.7 میلی متر استفاده می شود اما پارچه های مصرفی در بخش نشیمن و پشتی عموما برای ایجاد راحتی بیشتر و عبور راحت تر هوا مشبک است.

باید به این نکته توجه داشت که کوچک تر شدن سایز لوله شاید به دلیل کم شدن وزن باعث کاهش قیمت تمام شده ساخت صندلی بشود اما به دلیل آن که به همان نسبت کاهش مقاومت هم اتفاق می افتد، کاهش بیش از حد سایز برابر با بی کیفیت شدن محصول تولیدی خواهد بود. بزرگ شدن بیش از حد سایز لوله و پروفیل مبلی نیز به شکل دیگری ایجاد مشکل می کند. با بالا رفتن وزن، هم قیمت نهایی تولید زیاد می شود و هم وزن زیاد صندلی حمل و نقل آن را دشوار می کند.




تاريخ : پنجشنبه 1 دی 1401 | 5:45 | نویسنده : محمد |


کشور اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی با تاریخی کهن و قدیمی است. اسپانیا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است که در سال‌های اخیر رشد اقتصادی چشمگیری داشته. شرایط زندگی در این کشور به سبک اروپا بوده و بسیاری از شهرهای آن از اصول شهرداری نوین و پیشرفته بهره می‌برند.

کشور اسپانیا به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری بالا و همچنین شرایط زندگی مساعد همواره یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا است. با توجه به رشد و توسعه روزافزون اقتصاد اسپانیا خرید ملک از شهرهای مختلف این کشور بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت کشور اسپانیا است.

بهترین شهرهای اسپانیا برای خرید ملک

شهر مادرید

شهر مادرید پایتخت اسپانیا بوده و در حالت کلی بهترین شهر برای سکونت و سرمایه‌گذاری است. این شهر به عنوان قلب تپنده اسپانیا از لحاظ فرهنگ و تجارت نیز شناخته می‌شود. آثار تاریخی و باستانی بسیار زیاد موجود در این شهر از اصلی‌ترین دلایل سفر و حتی مهاجرت بسیاری از اشخاص با تابعیت خارجی به این شهر است.

هزینه‌های زندگی در این شهر پیشرفته با سبک زندگی اروپایی در مقایسه با پایتخت سایر کشورها بسیار کمتر است. همچنین املاک موجود در مادرید در عین ارزنده بودن از قیمت پایین‌تری نسبت به شهرهای معروف دیگر کشورهای اروپایی برخوردار هستند.

بارسلونا

بعد از شهر مادرید، بارسلونا دومین شهری است که تعداد زیادی از مهاجران را در خود جای داده است. این شهر به مرکز بازرگانی کشور اسپانیا مشهور است. اگر شما هم به فکر سرمایه‌گذاری پرسود و ایمن در کشور اسپانیا هستید، حتما شهر بارسلونا را در لیست اسامی شهرهای پیشرفته و مورد نظر خود قرار دهید.

قیمت و خرید ملک در اسپانیا در شهر بارسلونا با توجه به نوع منطقه متفاوت است؛ اما در حالت کلی تمامی املاک این شهر آینده خوبی داشته و بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری و همچنین اخذ اقامت کشور اسپانیا است.

آلیکاتنه

شهر آلیکاتنه با آب و هوای زیبای خود معروف است، جاذبه‌های توریستی با تنوع بالا و همچنین هزینه‌های کم زندگی از جمله ویژگی‌های مجذوب کننده این شهر است. آلیکاتنه یکی از ارزان‌ترین شهرها برای خرید ملک در اسپانیا است. با خرید ملک در هر یک از مناطق این شهر می‌توانید زندگی با کیفیت و مرفهی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

شهر آلیکاتنه بهترین و ارزان‌ترین شهر برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک

مالاگا

مالاگا یکی دیگر از شهرهای معروف و دیدنی کشور اسپانیا است. این شهر برای افرادی که می‌خواهند به مدت طولانی و حتی به صورت دائم در کشور اسپانیا به سبک اروپایی زندگی کنند بسیار مناسب است.

مالاگا بعد از شهر آلیکاتنه ارزان‌ترین شهر برای خرید ملک در اسپانیا است. در مقایسه با زندگی در لندن متوسط اجاره در این شهر 195 درصد کمتر از لندن است.

والنسیا

یکی دیگر از شهرهای پر رفت و آمد کشور اسپانیا والنسیا است. این شهر یک منطقه محبوب برای افرادی است که غذاهای خاص را دوست دارند. همچنین به دلیل وجود مکان‌های تاریخی و دیدنی زیاد سالانه افراد بسیاری سالانه در این شهر ساکن می‌شوند. هزینه‌های زندگی در شهر والنسیا به نسبت امکانات پیشرفته آن مناسب بوده و یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای خرید ملک در اسپانیا است.

سرمایه گذاری پرسود و مطمئن با آلتین رویا

برای خرید ملک در اسپانیا و شهرهای مختلف آن ابتدا باید با یک شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی مطمئن مشورت کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. شرکت آلتین رویا با ارائه بهترین راهنمایی‌ها و همچنین معرفی املاک ارزنده با قیمت مناسب در هر یک از شهرهای اسپانیا به شما کمک می‌کند تا سرمایه‌گذاری پرسود را تجربه کرده و از مزایای آن مانند اخذ اقامت کشور اسپانیا بهره‌مند شوید.



تاريخ : پنجشنبه 17 آذر 1401 | 3:10 | نویسنده : محمد |

همه ما در زندگی امیدها، رویاها و آرزوهایی داریم. اما واقعا چند نفر از ما به اهداف خود می‌رسیم؟ اغلب اوقات ما زمان زیادی را صرف فکر کردن یا صحبت در مورد آنچه می‌خواهیم می‌کنیم. اما برای رسیدن به آن قدمی برنمی‌داریم. دلیلش این نیست که ما تنبلیم. به این دلیل است که نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم. ما برنامه ای نداریم. با این حال، برنامه ریزی زندگی می‌تواند به عنوان یک نقشه راه یا راهنمای تحقق این رویاها باشد.

برنامه ریزی برای زندگی چیست و چگونه است؟

برنامه زندگی هم راهنما و هم یادآوری است که می‌خواهید در زندگی‌تان به چه چیزی برسید. این کار به شما کمک می‌کند تا رویاهای خود را تحقق بخشید و به اهداف شخصی و حرفه ای خود برسید. هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید به اهداف خود برسید، تا زمانی که آن‌ها واقع بینانه باشد. اغلب چیزی که ما را عقب نگه می‌دارد ترس از شکست است. یک دفتر برنامه ریزی می‌تواند به شما کمک کند بر این ترس غلبه کنید و به اهداف خود برسید. لازم نیست که جزئیات فوق العاده ای را در آن یادداشت کنید. در عوض باید از آن به عنوان یک راهنمای کلی استفاده کنید. اما یادتان باشد که زندگی غیرقابل پیش بینی است. برنامه زندگی شما باید جایی برای احتمالات، تغییرات و بحران‌های پیش بینی نشده باقی بگذارد. و اینکه از یک دفتر پلنر یا بولت ژورنال برای این کار استفاده می‌کنید خیلی اهمیت ندارد.

C:\Users\G10\Desktop\چرا برنامه ریزی برای زندگی شخصی مهم و ضروری است؟.jpg

فواید داشتن برنامه برای زندگی چیست؟

یک مطالعه موردی در دانشگاه UCLA نشان داده است که دانش آموزانی که اهداف خود را درون یک بولت ژورنال یا دفتر برنامه ریزی وارد می‌کنند تا 92 درصد بیشتر از کسانی که اهداف خود را یادداشت نمی‌کنند به آن‌ها می‌رسند. این تحقیق قدرت برنامه ریزی را نشان می‌دهد. حالا بیاید نگاهی دقیق‌تر به مزایا و فواید برنامه ریزی برای زندگی بیاندازیم:

  • برنامه زندگی به شما کمک می‌کند تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید یک برنامه زندگی به شما اعتماد به نفس می‌دهد تا اقدام کنید و بر ترس‌هایتان غلبه کنید.

  • برنامه زندگی به شما کمک می‌کند اولویت بندی کنید، تهیه یک برنامه زندگی به شما کمک می‌کند اولویت‌های خود را شناسایی کنید. به این ترتیب، شما فقط روی چیزهایی تمرکز می‌کنید که شما را در جهت رویاهایتان حرکت می‌دهند.

  • برنامه زندگی به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری بگیرید دانستن اهداف و ارزش‌های خود می‌تواند فرآیند تصمیم گیری شما را هدایت کند. این به شما کمک می‌کند تا تصمیماتی مطابق با آنها بگیرید

  • برنامه زندگی شما را با انگیزه نگه می دارد نوشتن اهداف برای تمرکز روی آنها ضروری است. برنامه زندگی خود را در جایی قرار دهید که بتوانید آن را ببینید و هر روز آن را بخوانید تا انگیزه داشته باشید.

  • برنامه ریزی باعث می‌شود احساس قدرت کنید یک برنامه زندگی به شما احساس کنترل بر سرنوشت تان می‌دهد. به شما یادآوری می‌کند که توانایی رسیدن به رویاهایتان در دستان شماست.

منبع: چرا برنامه ریزی برای زندگی شخصی مهم و ضروری است؟



تاريخ : شنبه 12 آذر 1401 | 21:37 | نویسنده : محمد |


.: Weblog Themes By Bia2skin :.