آسمان مجازی نیز در زیر مجموعه ی سقف کاذب تصویری قرار میگیرد و تفاوت آن با سقف کشسان در متریال مصرفی میباشد. جنسی که برای تولید سقف کاذب آسمان مجازی مورد استفاده قرار میگیرد طلقهای شفافی است که در ابعاد 1.20 در 1.80 با ضخامت های متفاوت 2 ، 4 ، 8 موجود میباشد. اجرای این نوع سقف کاذب تصویردار به صورت تایل در ابعاد متفاوت است، که همین امر سبب تفاوت این محصول با نوع کشسان میشود. این محصول قابل برش بوده و استاندارد آن معمولا 60 در 60 میباشد ولی در ابعاد سفارشی نیز تولید میشود.

سقف کاذب طرح سنگ

ماربل شیت نوعی دیوارپوش پی وی سی است که به دلیل شباهت زیاد آن به سنگ ، به نام سنگ مصنوعی شناخته می شود. این محصول از 30% پودر سنگ و 70% پی وی سی تشکیل می شود. وزن این متریال از پانل ها و تایل های پی وی سی بالاتر است و به همین دلیل به صورت روتین در اجرای سقف کاذب از این محصول استفاده نمی شود ، اما تنها این موضوع نمی تواند مانع استفاده از این متریال در سقف گردد. جهت اجرای کارهای خاص و همچنین فضاهایی که ساختمان تحمل بار داشته باشد از این متریال می توان به عنوان سقف دکوراتیو استفاده نمود .

از ماربل شیت ها می توان در ابعاد 60*60 و به صورت تایل استفاده کرد، با این تفاوت که سیستم نصب این سقف بسیار متفاوت است. برای ایجاد دیزاین های متنوع از ابزار های متفاوت ماربل شیت استفاده می شود و با ترکیب رنگ های متنوع می توان سقفی لوکس و دکوراتیو داشت. سقف کاذب ها به شما این امکان را می دهد تا نورپردازی های خاص روی سقف داشته باشید و در برخی از موارد با نور مخفی سقفی متفاوت ایجاد کنید.

سقف کاذب سی ان سی(CNC)

سقف کاذب سی ان سی با نام سقف کاذب معرق نیز شناخته میشود که دلیل آن وجود طرح های معرق کاری شده بر روی تایل ها میباشد. دستگاه های برش سی ان سی ،طرح مورد نظر را با دقت بالا بر روی تایل برش میدهد. تایل مورد استفاده در این نوع سقف کاذب شرکت آذران پلاست شامل پی وی سی و ام دی اف میشود. برای زیبایی بیشتر ، پشت این تایل ها می توان از پلکسی استفاده کرد و می توان آن را نورپردازی کرد.

تایل های پی وی سی در مقابل رطوبت مقاوم و دیرسوز می باشند.هم چنین در برابر حشرات نیز مقاوم است.تایل های ام دی اف از مقاومت بالاتری نسبت به پی وی سی برخوردارند اما به دلیل جنس چوبی آن بهتر است در محیط های مرطوب استفاده نگردد و در مقابل حرارت نیز قرار نگیرد.




تاريخ : شنبه 17 مهر 1400 | 16:14 | نویسنده : محمد |


.: Weblog Themes By Bia2skin :.